Da je lukavački KAN daleko najkvalitetnije đubrivo u našem regionu potvrdili su danas i rezultati prezentirani na oglednim poljima, kao jedinstvenom projektu testiranja proizvoda koji se vrše u Global Ispat Koksnoj Industriji d.o.o. Lukavac.
Dan žetve, koji je uspješno organizovan već treću godinu za redom, pokazao je da je ovo događaj koji plijeni sve veću pažnju poljoprivrednih proizvođača, ali i struke i nauke. Kako su istakli i sami domaćini, cilj je da se, uz ispitivanje kvaliteta, na praktičnom primjeru pokaže koje su to prednosti korištenja domaćeg đubriva prilagođenog naročito kiselim zemljištima kakva su naša, te kako postići pozitivne uticaje na tlo koji znače manji trošak, a bolji i veći prinos. Ove godine, poseban akcenat je stavljen na sušu koje je ostavila ogromne posljedice poljoprivrednicima širom zemlje, a gdje su se ponovo pokazale sve prednosti korištenja visokokvalitetnog lukavačkog KAN-a.
-Mi ne možemo uticati na vremenske nepogode, ali možemo maksimalno smanjiti njihov uticaj na kvalitet i kvantitet roda. Pravilnom upotrebom našeg đubriva zemljištu, odnosno biljkama, dajemo sve neophodne hranjive materije za njihov pravilan rast. Suša i mraz mogu da ostave nepopravljive štete i njih ne možemo potpuno spriječiti, ali ako biljka na vrijeme usvoji sve što joj je potrebno za njen neometan razvoj, čime postaje stabilnija i otpornija, te štete se mogu znatno umanjiti – kazao je prof.dr. Goran Perković, stručni saradnik i konsultant u GIKIL-u.
Tradicija proizvodnje duga 55 godina, koliko je GIKIL-ova Fabrika đubriva nedavno proslavila, vrijedna je referenca čiji se značaj ogleda u prepoznatljivosti proizvoda i danas, kako na domaćem tako i na međunarodnom tržištu.
-GIKIL je posljednjih godina, uz podršku svih vas, uspio da vrati brend Lukavca, a to je KAN, tako da je danas itekako prepoznat na našim žitnicama Semberije i Posavine. Sve više smo prisutni i na tržištima Srbije, Mađarske, Kosova, Slovenije, Hrvatske i Makedonije, a određene količine izvozimo čak i za Austriju. U sezoni 2016/2017 izvezli smo oko 30.000 mt što je jasan pokazatelj da je kvalitet KAN-a, pored domaćih, prepoznat i među poljoprivrednicima u susjednim zemljama – kazao je Ermin Čeliković, zamjenik direktora za prodaju KAN-a i AMK u GIKIL-u.
Današnjoj žetvi na oglednim poljima GIKIL-a prisustvovali su i studenti Tehnološkog fakulteta Univerziteta u Tuzli sa kojim je kompanija nedavno potpisala i sporazum o saradnji.
– Kao što smo i tada poručili, privreda i nauka moraju raditi zajedno. Studenti su danas iz prve ruke vidjeli i čuli kako sve ono što su učili izgleda u praksi. Vjerujemo da će mnogi od njih sutra u ovoj kompaniji, koja je specifična industrija sa širokim proizvodnim dijapazonom, pronaći i svoja radna mjesta, što sve ovo čini još značajnijim i većim – istakao je prof.dr. Abdel Đozić, prodekan za naučno-istraživački rad Tehnološkog fakulteta Univerziteta u Tuzli.
Uz demonstraciju mašinske berbe kukuruza vlastitom mehanizacijom i čišćenja zemljišta, sav prinos kukuruza iz oglednog polja GIKIL-a, na prijedlog Kantonalne privredne komore Tuzla, uručen je Muhamedu Haliloviću iz Živinica, koji je pretrpio veliku ovogodišnju štetu od suše. Sa farmom od 18 grla sa koje se svakodnevno isporuči oko 220 litara svježeg mlijeka, Halilović je kazao da mu je ovogodišnja suša znatno umanjila prinose silažnog kukuruza i kukuruza za zrno, te da će ovaj gest GIKIL-a njegovoj porodici uveliko olakšati održivost i opstanak farme.
– Od kako znam za sebe pomagao mi je lukavački KAN, a sada to evo radi i GIKIL. Pomažu, unapređuju, savjetuju naše proizvođače tako da to treba cijeniti i podržavati. Imam ogromno iskustvo, radili smo i sami analize nebrojeno puta i odgovorno tvrdim da ne postoji bolje đubrivo. Zato hvala GIKIL-u i drago mi je da sam dio ove priče – poručio je Halilović.
Radeći kontinuirano na poboljšanju kvaliteta postojećih proizvoda i inovativnim rješenjima, Fabrika đubriva i kompanija GIKIL na tržište uskoro planiraju izaći i sa dva nova proizvoda. Riječ je o novim agro rješenjima namijenjenim za kalcifikaciju zemljišta i stočnu ishranu čijim će puštanjem u proizvodnju i prodaju, uz KAN kao glavni brend, kompanija na najbolji mogući način potvrditi svoj status jednog od najvećih izvoznika u BiH.
Komentari