Povodom informacija koje su objavljene u pojedinim medijima da JP Elektroprivreda BiH, kako je navedeno „ukida gotovinsko plaćanje računa za električnu energiju“ i s ciljem istinitog informisanja, obavještavamo javnost da su u skladu s globalnim trendovima, započete aktivnosti u okviru digitalne transformacije poslovanja, uključujući i reformu sistema naplate računa za električnu energiju. U tom smislu, provodi se postepena obustava gotovinskog plaćanja naplate na šalterima Elektrodistribucije, s ciljem potpune obustave u naredne dvije godine.
Ipak, vodeći računa o kupcima koji još uvijek nisu spremni za elektronsku komunikaciju i plaćanja, u svim mjestima gdje je rad naplatnih šaltera obustavljen, omogućeno je plaćanje bez provizije u lokalnim poslovnicama BH Pošte i ta praksa će se nastaviti i u narednom periodu. Troškove provizije plaćanja u BH Pošti, umjesto kupaca preuzima Elektroprivreda BiH, čime pruža zaštitu kupcima koji nisu u mogućnosti pristupiti elektronskoj naplati. Detaljne informacije o lokacijama (gradovi i općine) u kojima je plaćanje moguće izvršiti na šalterima BH Pošte, a bez provizije, dostupne su na portalu Elektroprivrede BiH.
S druge strane, za kupce kojima više odgovara elektronska komunikacija, omogućeno je kreiranje korisničkog naloga putem portala Elektroprivrede BiH (www.epbih.ba) koji pruža opciju pregleda računa, pregleda potrošnje, registraciju na e-usluge poput elektronske dostave računa (e-račun), SMS uvid u stanje računa, te obavještenja o planskim isključenjima.
U okviru procesa digitalne transformacijeJP Elektroprivreda BiH razvija veći broj uslužnih servisa koje preporučuje kupcimna za korištenje, jer omogućavaju lakše, brže i jednostavnije plaćanje računa uz manje troškove. U saradnji sa pojedinim komercijalnim bankama omogućeno je e-plaćanje, a u narednom periodu očekuje se i aktiviranje usluge bezgotovinskog plaćanje putem mobilnih aplikacija HuHu i OPA, o čemu će kupci biti blagovremeno obavješteni.
Komentari