Kada je 2018. godine najavljena izgradnja moderne brze ceste koja bi povezivala Tuzlu s Međunarodnim aerodromom na Dubravama, vijest je dočekana s nadom i velikim očekivanjima.
Kreditno zaduženje Direkcije regionalnih cesta TK kod Razvojne banke FBiH u iznosu od 20 miliona KM predstavljeno je kao početak važnog infrastrukturnog iskoraka. Tadašnja Vlada TK, predvođena premijerom Begom Gutićem (SDA), najavila je probijanje tunela ispod naselja Krojčica i proširenje postojeće ceste u savremenu brzu saobraćajnicu.
Danas, gotovo deceniju kasnije, javnost i dalje ne vidi konkretne rezultate tog projekta. Prema dostupnim informacijama, nema objavljenih elaborata, idejnih rješenja ni utvrđene trase. Studije i dozvole nisu dostupne, a o samom početku radova se rijetko i govori. Dok se u drugim dijelovima BiH realizuju značajni saobraćajni projekti, u Tuzli se još uvijek koristi uska lokalna cesta kroz Krojčicu kao glavna poveznica prema aerodromu.
Ovaj infrastrukturni zastoj posebno odudara od javnih izjava o razvoju turizma, povećanju broja putnika na aerodromu i otvaranju prema međunarodnim tržištima. Nažalost, jedina realna veza između Tuzle i aerodroma ostaje put koji odavno ne odgovara sigurnosnim i funkcionalnim standardima.
Brojne najave i planovi do sada nisu pretočeni u realizaciju. Građani sve češće izražavaju zabrinutost zbog izostanka napretka, a pitanje odgovornosti za prolongiranje projekta ostaje otvoreno.
Vlade koje su se smjenjivale — od one predvođene SDA, do sadašnje — nisu pokazale konkretan napredak u ovom strateški važnom pitanju. Iako se povremeno najavljuju novi planovi, javnost s pravom očekuje odgovore i rezultate.
Brza cesta Tuzla – Dubrave i dalje ostaje projekt u fazi obećanja. A dok se čeka početak izgradnje, Krojčica nastavlja da nosi teret saobraćajne svakodnevice.
Komentari