Sanja Medica, jedna od vodećih eksperata iz oblasti komunikacijskih vještina i političkog PR – a, kao moderatorica održala predavanje u Lukavcu.
Predavanje pod nazivom „Komunikacijske vještine i javni nastup“ pod stručnim predstavljanjem Sanje Medica, televizijske producentice i eksperta iz oblasti komunikacijskih vještina održano je danas (nedjelja) u organizaciji opštinskog odbora „Naše stranke“ u hotelu „Lukavac“.
Predavanju je, i pored toga što su bili pozvani uz kandidate za načelnika Opštine Lukavac i svi kandidati na listama za nadolazeće opštinske izbore, prisustvovao neočekivano mali broj ljudi, čime su jasno dali do znanja koliko cijene način i odnos prema svojim glasačima i koliko su svjesni sopstvene uloge u javnom životu. Podršku radu lokalnog odbora „Naše stranke“ pružio je i Denis Gratz, koji se u svojstvu predsjednika Glavnog odbora stranke, pojavio u Lukavcu.
Sanja Medica, ekspertica sa višegodišnjim iskustvom rada na HRT i RTL i sa preko 3,5 godina rada na Al – Jazeera Balkans govorila je o značaju komunikacijskih vještina sa posebnim osvrtom na medijsko savjetovanje i politički PR. Kroz predavanje sudionici su bili upućeni u izgradnju i razvoj političkog PR – a kroz javne nastupe u medijima, ali se govorilo i o zloupotrebi javnosti i udarima na inteligenciju gledatelja, kao i na nisku razinu komunikacije unutar političkih kampanja, odnosno kako se malo čini po pitanju priprema za nastupe i samoprezentaciju.
„Danas smo u Lukavcu željeli da našim sugrađanima bez obzira kojoj političkoj opciji pripadali organizujemo jedan ovakav događaj. Sigurni smo da je predavanje ovoga tipa kao političkog obrazovanja i razvoja svijesti kod građana samo uvod u dešavanja koja će biti organizovana u budućnosti i nakon izbora“ – poručio je Dino Osmanović, jedan od organizatora i kandidat „Naše stranke“ za O.V. Lukavac.
Najveću pažnju prisutnih izazvalo je predavanje o govoru tijela koji opisuje sagovornika kroz mikrosignale te upoznavanje sa kriznim komunikacijama unutar svakodnevne političke nadgradnje i alatima za krizno komuniciranje u javnosti.
Iz ugla pojedinca i njegove uloge u društvu naglašen je kritički osvrt odnosno argumentacija kao i pitanje koja pojedinac ima ili nema pravo postavljati u kreiranju kritične mase koja će voditi ka produktivnosti, i „natjerati“ ili slijediti put opštih ciljeva unutar lokalne zajednice.
d.b.





















Komentari